And the journey continues... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Juriaan Hanssen - WaarBenJij.nu And the journey continues... - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Juriaan Hanssen - WaarBenJij.nu

And the journey continues...

Door: Juriaan

Blijf op de hoogte en volg Juriaan

02 Juni 2014 | Vietnam, Hanoi

Het is alweer een maand geleden dat ik hier iets heb gepost, dus het werd weer eens tijd. Inmiddels ben ik 5 weken op reis, wat aan de ene kant snel voorbij is gegaan en aan de andere kant lijkt het wel een eeuw geleden dat ik aankwam in Bangkok. Elke dag zijn er weer nieuwe indrukken, ontmoet ik nieuwe mensen, en plan ik mijn reis verder naar de volgende plaats. Inmiddels zit ik in het noorden van Vietnam (terwijl ik dit typ op Cat Ba Island, vlakbij Hanoi). Het is lastig om alles wat ik meemaak in een kort verhaaltje te schrijven, ik denk dat de foto's die ik op facebook zet wel een globaal beeld geven van wat ik zoal doe en zie ;-).

Het is leuk om te merken dat ik bepaalde aspecten van het reizen steeds beter onder de knie krijg: Onderhandelen over busreizen, de goedkope (en daardoor vaak lekkerdere) restaurantjes opzoeken, en op een bepaalde manier omgaan met de locale bevolking (glimlachen helpt hier bijvoorbeeld enorm om iets voor elkaar te krijgen :-P). Door deze leermomentjes en ervaringen blijf ik nog steeds iedere dag met volle teugen genieten van alles om me heen, en ben ik steeds weer nieuwsgierig naar wat de volgende dag me gaat brengen.

Een paar dagen geleden 2 meisjes ontmoet waar ik wat langer mee kan reizen. Zij doen ongeveer dezelfde route, dus dat komt mooi uit. Zoiets zocht ik al een tijdje aangezien het soms wel irritant kan zijn om een leuke groep mensen te ontmoeten in een stad en die vervolgens weer te verlaten na een paar dagen.

Nog iets minder dan 2 maanden te gaan, met in het vooruitzicht: Noord-Vietnam, Noord-Laos en Thailand! Ben erg benieuwd hoe dat is :-D!

Over een maandje komt er weer een klein verslagje, ik ben niet zo'n schrijver merk ik :-P

Groetjes!



  • 02 Juni 2014 - 18:02

    Arjen:

    Goeie samenvatting :-P We volgen je nog steeds op de voet! Wat een geweldige ervaring!!

  • 02 Juni 2014 - 21:04

    Ria Kooijmans:

    Hey Juriaan,
    Goed om te horen dat je het zo naar je zin hebt!
    We volgen je avonturen ook via Facebook.
    We wensen je nog een hele fijne tijd.
    Groetjes Ria en Gijs

  • 02 Juni 2014 - 22:46

    Anny:

    Hey Jur, goed bezig! Wat fijn dat het zo goed gaat. Ga zo door geniet er veel van!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juriaan

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 290
Totaal aantal bezoekers 2999

Voorgaande reizen:

29 April 2014 - 29 Juli 2014

Reis door Thailand, Cambodja, Vietnam & Laos

Landen bezocht: